PLAČILO, DOSTAVA IN VRAČILA
Postopek nakupa
1.1 Naročila lahko oddate 7 dni na teden / 24 ur na dan.
Pred oddajo naročila lahko spremenite vsebino košarice. Dodate lahko dodatne elemente, spremenite količino elementov ali jih izbrišete. Ko ste prepričani, da želite kupiti predmete v košarici, kliknite na "Naroči".Če v naši spletni trgovini kupujete prvič, morate klikniti na "Ustvari račun". Če ste se že registrirali, vpišite svoj e-poštni naslov in geslo. Kot registrirani uporabnik boste lahko pregledovali svoja naročila. Preverite, ali sta vaš naslov za dostavo in telefonska številka pravilna, saj bosta potrebna za komunikacijo ob dostavi blaga. V meniju dostava lahko preverite stroške dostave. Nakup potrdite s klikom na "potrdi naročilo". Potrditev nakupa bo takoj poslana na vaš e-poštni naslov.
1.2 Potrjeno naročilo - sklenjena pogodba.
Prodajalec naročilo pregleda v 48 urah, preveri dostavo in naročilo potrdi ali zavrne z navedenim razlogom. S potrditvijo naročila prodajalec kupca po elektronski pošti obvesti o možnem času dostave.
1.3 Odposlani izdelek
Prodajalec izdelek(-e) zapakira in odpošlje v obljubljenem roku skupaj z originalnim računom, navodili za uporabo in garancijo.
Način plačila
Ponudnik ponuja naslednje načine plačila.
- z nakazilom na račun upravitelja spletne trgovine (s ponudbo/računom);
- s kreditno kartico prek spletnega plačilnega vmesnika Stripe (Visa, Mastercard, Maestro in American Express).
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.
V primeru plačila ob dobavi se naročeno blago plača dobavitelju blaga ob njegovem prejemu.
1. VISA / MASTERCARD / AMEX ONLINE
Če se pri oddaji naročila odločite za spletno plačilo s kartico, bodite pozorni na vnos podatkov, upoštevajte vse korake in dokončajte plačilo.
Katere podatke boste morali vnesti?
• Številka kartice (16-mestna številka na sprednji strani kartice, samo številke)
• Koda CVV (zadnje tri številke na hrbtni strani)
• Veljavnost (mesec in leto)
Po uspešnem vnosu podatkov boste preusmerjeni na stran banke. Nadaljevanje plačilnega postopka se razlikuje od ponudnika bančnih storitev ali izdajatelja kartice.
Po uspešnem plačilu je transakcija vidna v vašem bančnem izpisku.
2. PREDRAČUN (S PREDHODNIM PRENOSOM)
Če želite svoje naročilo plačati prek ponudbe / predračuna, to navedite v obrazcu za naročilo. Ponudbo / predračun * vam bomo čim prej poslali na vaš elektronski naslov. Ko je plačilo ponudbe / predračuna vidno na našem bančnem računu, vaše naročilo obdelamo do konca in zagotovimo dostavo / prevzem blaga.
Dostava
1. NAČIN DOSTAVE
ETT Lighting d.o.o., Dobrna 7, SI-3204 Dobrna (od ponedeljka do petka, med 7.00 in 15.00)
Osebni prevzem je mogoč le za že plačano blago. Ko bo vaše blago v našem skladišču, vas bomo o tem pravočasno obvestili.
Prodajalec dostavi blago ali storitve v obljubljenem roku, ki je odvisen od posameznega ponudnika. V povprečju je ta rok 14 dni.
Pogodbeni partnerji za dostavo pošiljk so GLS, Pošta Slovenije in DHL.
Tveganje izgube ali poškodbe poslanega blaga preide s prodajalca na kupca, ko je blago fizično prejeto ali ko blago fizično prejme tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi kupec.
2. STROŠKI POŠILJANJA
Stroški dostave so navedeni v tabeli z informacijami v spletnem katalogu / publikaciji za vsak izdelek in so vedno natisnjeni za informacijo ter dodani v spletno nakupovalno košarico ob oddaji naročila.
3. ČAS DOSTAVE
Dostava bo predvidoma potekala med tednom do 16.00 in v soboto dopoldne do 12.00 na naslov, ki ga vpišete ob oddaji naročila.
Če v času dostave niste doma, vas bo izbrani kurir obvestil o drugih možnostih prevzema naročila.
Cene
Vse cene so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost DDV. Cene so potrjene za dan naročila in se lahko dnevno spreminjajo brez predhodnega obvestila. Cene, označene kot "namesto", so stare osnovne prodajne cene izdelkov v naših trgovinah.
Cene so veljavne v času dodelitve in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, ob upoštevanju zgoraj navedenih pogojev.
Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spreminjajo brez predhodnega obvestila.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Kljub izjemnim prizadevanjem za zagotavljanje najnovejših in najnatančnejših podatkov se lahko zgodi, da so informacije o cenah napačne. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka med obdelavo naročila spremeni, bo ponudnik kupcu omogočil, da odstopi od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.
Umik od naročila
To pogodbo imate pravico odpovedati v 14 dneh brez navedbe razloga.
Dovolj je tudi, da nas stranka v 14 dneh pisno obvesti, da odstopa od naročila, ne da bi morala navesti razlog za svojo odločitev. V tem primeru nam mora neuporabljeno in nepoškodovano blago vrniti v originalni embalaži v naslednjih 14 dneh.
Edini strošek, ki ga nosi potrošnik v zvezi z odstopom od naročila, so neposredni stroški pošiljanja (prejem in vračilo blaga).
Ob vračilu blaga potrošnik pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi vrniti plačilo.
Vračilo poškodovanega blaga
Če je blago poškodovano, manjka njegova vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec pri pogodbenem poslovnem partnerju za dobavo sprožiti postopek reklamacije. Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
1. UPRAVIČENOST DO VRAČILA
Poškodovane ali okvarjene izdelke lahko vrnete v 14 dneh od datuma nakupa. Ob prejemu naročila ga preglejte in nas takoj kontaktirajte, če je izdelek okvarjen, poškodovan ali če ste prejeli napačen izdelek. Za vračilo mora biti izdelek v originalnem stanju, neuporabljen in z vso originalno embalažo, vključno z vsemi dodatki, priročniki in drugimi sestavnimi deli.
2. PREGLED
Po prejemu bo naša ekipa pregledala vrnjeni izdelek. Če izdelek kaže znake uporabe ali je embalaža poškodovana, lahko vračilo zavrnemo ali po lastni presoji odštejemo pristojbino za ponovno skladiščenje v višini do 20 % nakupne cene. Če se ob pregledu izkaže, da je izdelek okvarjen ali poškodovan, bomo opravili zamenjavo ali pa vam bomo v celoti povrnili denar, vključno z originalnimi stroški pošiljanja.
3. VRAČILO KUPNINE
Povračila bodo obdelana na prvotni način plačila v 14 delovnih dneh po prejemu in pregledu vrnjenega izdelka. Upoštevajte, da se čas obdelave lahko razlikuje glede na vašo finančno institucijo.
To install this Web App in your iPhone/iPad press
and then Add to Home Screen.