• 0
  • 0
  • 4.1 Garancija

    Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti jamstvo za pravilno delovanje kupljenega blaga. Kupec lahko garancijo uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisnem centru. Kupec lahko uveljavlja garancijo z garancijskim listom in potrdilom prodajalca.

    Pri večjih težavah z izdelkom nam omogočite dodaten čas za obravnavo in odpravo napake. Ta podaljšani časovni okvir je bistvenega pomena, saj nam omogoča, da ne le odpravimo težavo, temveč tudi izboljšamo celotno delovanje izdelka, ko je težava natančno ugotovljena. Vaše zadovoljstvo je naša najpomembnejša prednostna naloga, zato si prizadevamo zagotoviti najvišjo kakovost in funkcionalnost naših izdelkov.



    4.2 Pritožba

    Če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačen izdelek, napačno količino, barvo ali če blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, ima kupec pravico zahtevati blago. Po predhodnem dogovoru s prodajalcem lahko blago vrne po pošti ali ga osebno prinese v naše podjetje.


    Reklamacijski obrazec


    LEDSvetila logo

    To install this Web App in your iPhone/iPad press and then Add to Home Screen.