4.1 Garancija
Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti jamstvo za pravilno delovanje kupljenega blaga. Kupec lahko garancijo uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisnem centru. Kupec lahko uveljavlja garancijo z garancijskim listom in potrdilom prodajalca.
Pri večjih težavah z izdelkom nam omogočite dodaten čas za obravnavo in odpravo napake. Ta podaljšani časovni okvir je bistvenega pomena, saj nam omogoča, da ne le odpravimo težavo, temveč tudi izboljšamo celotno delovanje izdelka, ko je težava natančno ugotovljena. Vaše zadovoljstvo je naša najpomembnejša prednostna naloga, zato si prizadevamo zagotoviti najvišjo kakovost in funkcionalnost naših izdelkov.
V skladu s tukaj navedenimi podrobnimi pogoji jamčimo, da izdelki, ki jih prodajajo pooblaščeni trgovci in so označeni z blagovno znamko "Luxar", nimajo proizvodnih in materialnih napak, če se uporabljajo v skladu z namenom.
Če proizvajalec ne potrdi drugače, se garancijski rok začne na dan dobave izdelka. Garancijsko obdobje je navedeno v uradnih tehničnih listih podjetja ETT Lighting d.o.o., ki so navedeni pri vsakem izdelku.
Garancija velja izključno pod pogojem, da:
- Izdelki se uporabljajo v skladu z navedenimi specifikacijami izdelka in načini uporabe (zlasti v skladu s specifikacijskim listom, tehničnim listom izdelka, etiketo izdelka in podobno) ter zakonskimi določbami in standardi (npr. dolžnosti upravljavca pri preverjanju); izdelki so bili strokovno nameščeni in dani v uporabo v skladu z navodili za namestitev, ki so priložena izdelku;
- Storitve vzdrževanja in popravila izdelkov so bile opravljene izključno v skladu s specifikacijami proizvajalca; če je garancija povezana z obveznim vzdrževanjem na daljavo s strani proizvajalca, bo stranka zagotovila vso ustrezno opremo za vzdrževanje na daljavo;
- Storitve, kot so nadgradnje programske opreme ali dodane funkcionalnosti, je opravil izključno proizvajalec ali tretja oseba, ki jo je navedel proizvajalec;
- Sprejemljive mejne vrednosti za temperature in napetosti v skladu z ustreznimi navedenimi tehničnimi standardi ali standardi za posamezne izdelke niso presežene;
- Izdelek ni izpostavljen nenamernim mehanskim in/ali kemičnim obremenitvam;
- Parametri programske naprave proizvajalca se ne spreminjajo, razen če je proizvajalec izrecno privolil v takšne spremembe;
- Poleg zgoraj navedenih veljajo za uporabo na prostem še naslednji dodatni pogoji:
- Svetilke je treba redno strokovno čistiti, vsaj vsakih 6 mesecev;
- Izdelki se uporabljajo v razredih uporabe C1-C5 v skladu s standardom ISO 9223-2012.
Vsi nadomestni izdelki ali deli lahko vsebujejo nove ali reciklirane materiale, katerih zmogljivost in zanesljivost sta enakovredni novim izdelkom ali delom. Dimenzije in zasnova nadomestnega izdelka lahko odstopajo od originalnega izdelka. "Reciklirani materiali" so deli ali izdelki, ki so uporabljeni ali obnovljeni in niso novi. Čeprav takšni deli ali izdelki niso novi, je po obnovi ali remontu njihovo stanje glede zmogljivosti in zanesljivosti enako novemu. Funkcionalnost vseh nadomestnih izdelkov ali delov je enakovredna funkcionalnosti izdelka ali dela, ki se nadomešča. Nadomestni izdelki ali deli ne smejo imeti nobenih materialnih ali proizvodnih napak do konca veljavnega garancijskega obdobja za izdelek, ki je bil zamenjan ali v katerega so bili vgrajeni.
- Vsi nepredvideni stroški, ki nastanejo v zvezi z odpravo napak (izpolnitvijo garancije), kot so namestitev in odstranitev, prevoz okvarjenega in popravljenega ali novega izdelka, odstranitev, čas potovanja in prevoza, dvigala, gradbeni odri); te stroške nosi kupec;
- Mehanske poškodbe, zlasti če so posledica vandalizma, vremenskih vplivov, peska ali praskanja;
- Površinske poškodbe na manj kot 5 % celotne površine svetilke;
- Obrabljivi deli, kot so vse standardne svetilke, baterije (razen če je v ustreznih podatkovnih listih izdelka določeno drugače); trdi diski; računalniki in strežniki, ki vsebujejo trde diske ali mehanske obrabljive dele;
- Plastični deli (npr. iz polikarbonata), če zaradi naravnega staranja spremenijo barvo ali se krhajo;
- Spremembe barve ali površine svetilk, nameščenih na prostem na oddaljenosti manj kot 5 km od obale;
- Elektronske komponente, izdelki in svetilke, ki jih družba ETT Lighting d.o.o. prodaja kot trgovsko blago pod oznakami tretjih oseb, ter svetilke drugih proizvajalcev;
- Nastavitve ali nastavitve parametrov opreme, ki se spreminjajo glede na obrabo, izrabljenost ali umazanijo;
- Napake na izdelku, ki jih je mogoče pripisati napakam programske opreme in podobno;
- Poškodbe, povezane z višjo silo;
- Potrebno je ponovno zagnati, posodobiti programsko opremo itd;
- Škode na podlagi načrtov, specifikacij ali navodil, ki jih je zagotovila stranka in druge tretje osebe;
Garancija nemudoma preneha veljati, če stranka ali tretje osebe brez predhodnega pisnega soglasja garanta izvedejo ali izvajajo spremembe, popravila, servisna dela ali odpravljanje napak.
Barvna toleranca LED modulov ni zajeta v garanciji proizvajalca. Za svetlobni tok in zmogljivost velja toleranca ±10 % v primeru novega LED-modula. Vsi ustrezni tehnični podatki so navedeni v specifikacijah izdelka in aplikacijskih specifikacijah. Pri naknadnih dobavah LED modulov lahko pride do odstopanj svetlobnih lastnosti glede na originalne izdelke zaradi tehničnega napredka in sprememb svetlobnega toka in barve svetlobe izdelkov, ki jih povzroči uporaba.
Te garancijske določbe ne izključujejo, omejujejo ali spreminjajo garancijskih pravic kupca, ki izhajajo iz zakona.
Kontaktirajte nas na: info@ledsvetila.si
Družba LEDS C4, S.A. potrošniku in uporabniku zagotavlja, da bo izdelek pravilno deloval in da bo popravila in nadomestne dele, ki bi
jih bilo treba zamenjati zaradi napake pri izdelavi, zagotavljala 5 let od datuma izročitve blaga, skladno s splošnimi pogoji, navedenimi
v nadaljevanju.
1. Izključitve in omejitve garancije:
A. Potrošnik lahko garancijo uveljavlja v navedenem obdobju veljavnosti, določenem za vsak posamezni primer, in takoj po odkritju
napake v delovanju.
B. V vsakem primeru mora potrošnik prodajalca o neskladnosti obvestiti v 2 mesecih od seznanitve s to napako, pri čemer je potrošnik odgovoren za škodo in morebitne izgube, ki bi jih lahko povzročila zamuda pri obveščanju, kar pa ne posega v njegovo pravico do odprave napak, do katere je upravičen.
C. Garancijskih pravic ni mogoče uveljavljati v primeru škode in napak v delovanju izdelkov, ki bi bile, splošno gledano, posledica:
- Nesreč, malomarne, neustrezne ali neprimerne uporabe;
- Neupoštevanja navodil za namestitev, uporabo in vzdrževanje, ki so priložena izdelku ali objavljena, oziroma navodil, navedenih v pravilnikih ter veljavnih tehničnih in varnostnih standardih na državni ali lokalni ravni, ki se uporabljajo v vsakem primeru (Uredba s področja elektrotehnike nizke napetosti in dodatna tehnična navodila, elektromagnetna skladnost, Evropski standard EN-60598 itd.);
- Izpostavljanja korozivnemu okolju ali agresivnim plinom kemijskega izvora;
- Neustreznega prereza in dolžine kabelske napeljave glede na lastnosti in prerez povezovalnih priključkov električnih napeljav;
- Napačnega ali s strani Službe za po-prodajne storitve družbe L E D S C 4 , S.A. nepooblaščenega spreminjanja, nameščanja ali uporabe naprav;
- Škode zaradi električnih preobremenitev, poplav, škodljivcev, potresov, dejanj tretjih oseb ali kakršnih koli drugih vzrokov, povezanih z delovanjem višje sile, ki jih ni mogoče umestiti v okvir normalnih pogojev delovanja sklopa in na katere družba L E D S C 4 , S.A. ne more vplivati;
- Uporabe izdelka v temperaturnem območju, nižjem od –15 ºC oziroma višjem od 30 ºC;
- Pri LED svetlobnih virih, v primeru nedelovanja, ki ne dosega 0,6 % na vsakih 1000 h;
- Pri LED svetlobnih virih, v primeru upada svetilnosti, manjšega od 30 %;
- Pri LED svetlobnih virih, v primeru uporabe, ki presega 1500 h letno;
- Relativne vlažnosti, višje od 80 % v območju namestitve, ali če je presežena stopnja zaščite IP, če je le-ta navedena;
- Pri svetilih zaprtega tipa, v primeru manj kot 10 mm praznega prostora v neposredni bližini telesa izdelka;
- Uporabe sistemov delovanja ali regulacije, ki jih družba LEDS C4 , S.A. predhodno ne odobri ali niso skladni z dobavljenim izdelkom;
- Poškodbe površin, ki ne preprečujejo pravilnega delovanja svetilke, so izvzete iz pravic do garancije. Garancijski rok zaključnih obdelav je določen v skladu s predpisi države, kjer je izdelek nameščen;
- Staranje baterij in izguba oz. zmanjšanje kapacitete baterij je izvzeto iz garancijskih pravic določenih v tem dokumentu;
- Za ventilatorje poleg običajne garancije za izdelek, velja še posebna 10-letna garancija za motor.
D. Pravice do uveljavljanja garancije, opredeljene s to izjavo, ne zajemajo stroškov transporta pomanjkljivo izdelane opreme ali elementov, ki nastanejo pri vračilu blaga družbi L E D S C 4 , S.A. in njegovi ponovni dobavi stranki. Pravica tudi ne zajema stroškov posredovanja, ki nastanejo pri razstavljanju pomanjkljivo delujoče opreme, ter stroškov kasnejše ponovne namestitve nadomestne opreme.
E. Če popravilo ni izvedeno zadovoljivo in izdelek ne dosega optimalnih pogojev, ki bi omogočali njegovo uporabo za predvideni namen, ima imetnik garancije pravico do zamenjave kupljenega predmeta z drugim predmetom identičnih lastnosti, znižanja cene oziroma odpovedi pogodbe.
F. Družba L E D S C 4 , S.A. si pridržuje pravico do dobave drugačnega modela ali elementa opreme pri zamenjavi v okviru obravnave odobrenih garancijskih zahtevkov, če se prvotni model ne izdeluje več. Vsak zamenjani model ali element ima enoletno garancijo od datuma njegove izročitve ali namestitve.
2. Uveljavljanje garancijskih zahtevkov:
Stranka ali uporabnik svetilnih elementov, ki jih dobavi družba LEDS C4 , S.A., ki meni, da ima upravičene razloge za uveljavljanje garancijskega zahtevka v skladu s tem dokumentom, mora slediti naslednjemu postopku:
Družbo LEDS C4 , S.A. mora nemudoma in v pisni obliki obvestiti o nameri uveljavljanja garancije in priložiti dokazilo o nakupu ali račun. Ko družba LEDS C4 , S.A. prejme ta garancijski zahtevek, ga njen Oddelek za po-prodajne storitve prouči in odloči o njegovi upravičenosti oziroma neupravičenosti skladno z določili o omejitvi garancije, navedenimi v tem dokumentu, ter v najkrajšem možnem času obvesti stranko o izsledkih in ji posreduje nadaljnja navodila
Vračilo izdelka, ki je predmet garancijskega zahtevka, ne bo mogoče brez predhodne pisne odobritve Oddelka za po-prodajne storitve družbe LEDS C4 , S.A. Izdelek mora biti pravilno zapakiran in vrnjen v originalni embalaži, z vsemi dodatki. Družba LEDS C4 , S.A. v nobenem primeru ne prevzema odgovornosti za škodo, ki jo izdelek utrpi med pošiljanjem.
Če na prošnjo stranke ali v nujnem primeru stranka od družbe LEDS C4 , S.A. zahteva takojšnjo zamenjavo izdelka ali predmeta, ki je predmet zahtevka, tj. preden Oddelek za poprodajne storitve družbe odloči o upravičenosti garancije, mora prošnjo za to skupaj z nabavnim nalogom nasloviti na Oddelek za trženje
Ko Oddelek za po-prodajne storitve sprejme odločitev o garancijskem zahtevku se, če je le-ta upravičen, zadevni nabavni nalog stornirana z izdajo dobropisa.
3. Omejitve odgovornosti:
Družba LEDS C4 , S.A. stranki ne odgovarja, ne posredno ne neposredno, za nikakršno neizpolnjevanje ali zamudo pri izpolnjevanju svojih garancijskih obveznosti, do katerih pride zaradi višje sile ali kakršnega koli nepredvidljivega dogodka, na katerega družba LEDS C4 , S.A. nima vpliva.
Odgovornost družbe LEDS C4 , S.A. na podlagi te garancijske izjave je omejena na zgoraj navedene obveznosti in, z vidika višine sredstev, na znesek računa, ki ga je stranka plačala ob nakupu opreme, ki je predmet zahtevka, pri čemer je izrecno izključena vsakršna odgovornost za posredno škodo, kot je izpad dohodka ali dobička iz poslovanja itd.
Izključene so vse druge garancijske pravice, ki v tej izjavi niso izrecno navedene.
Garancija velja za obdobje:
a) LED svetilke podjetja PXF LIGHTING
– standardna garancija - 24 mesecev;
– podaljšana garancija - 60 mesecev.
Za pridobitev podaljšane garancije je treba izpolniti garancijski obrazec in ga poslati na naslednji e-poštni naslov: gwarancja@pxf.pl, v 30 dneh od datuma izdaje računa s strani družbe PXF LIGHITNG.
Garancijski obrazec lahko prenesete s spletne strani: http://pxf.pl/en/company/extended-warranty.html
b) Druge svetilke podjetja PXF LIGHTING:
– standardna garancija - 24 mesecev,
– podaljšana garancija - 36 ali 60 mesecev.
c) Svetilke, ki jih distribuira podjetje PXF LIGHTING:
– garancijski rok je v skladu z izjavo proizvajalca.
d) Moduli za zasilno napajanje:
– standardna garancija - 24 mesecev;
– podaljšana garancija - ne velja.
e) Nadzorni sistemi zasilne in evakuacijske razsvetljave:
– standardna garancija - 12 mesecev,
– podaljšana garancija - 24 ali 36 mesecev.
f) Senzorji gibanja
– standardna garancija - 12 mesecev,
– podaljšana garancija - ne velja.
Garancijski rok velja pri standardnem obratovalnem času svetilke do štiri tisoč ur na leto. Če čas delovanja svetilk preseže štiri tisoč ur na leto, se garancijski rok sorazmerno skrajša za 30 koledarskih dni za vsakih tisoč ur delovanja nad standardnim časom delovanja štiri tisoč ur.
Garancija zajema le fizične napake blaga, ki so se pojavile zaradi vzrokov v prodanem blagu, tj. zaradi napak v proizvodnji, konstrukcijskih ali oblikovnih napak ali napak v materialu.
Pogoj za uveljavljanje garancijskih pravic je ustrezno skladiščenje in namestitev izdelkov s strani ustrezno usposobljenega osebja ter uporaba v skladu z navodili za uporabo in vodenje ustreznih evidenc o uporabi.
Garancija ne zajema:
1) Poškodbe, ki so mehanske, toplotne (na primer prekoračitev mejnih vrednosti temperature okolja), kemične (na primer nevarno okolje) in vse druge poškodbe, ki so posledica dejanja ali malomarnosti uporabnika ali zunanjih dejavnikov, tj. nepravilnih parametrov električnega omrežja, na primer prenapetosti omrežja, strele ali drugih zunanjih vplivov;
2) Uporaba, ki ni skladna z navodili za uporabo;
3) Poškodbe, ki jih povzročijo zunanji dejavniki, ki so zašli v izdelek, na primer vlaga, korozija, prah itd.
4) Poškodbe, ki so posledica naravne, delne ali splošne obrabe;
5) Nepravilna priključitev na električno omrežje;
6) Škoda, ki nastane zaradi:
- napačna namestitev s strani nekvalificiranega osebja brez ustreznega uradnega električnega dovoljenja,
- napačna uporaba izdelkov, uporaba v nasprotju z njihovim namenom ali uporaba, ki ni v skladu z navodili za uporabo,
- nepravilno vzdrževanje,
- konstrukcijske spremembe izdelkov, ki jih izvede uporabnik ali tretje osebe,
- okoliščine, za katere niti proizvajalec niti prodajalec nista odgovorna, zlasti tiste, ki so nastale zaradi nepravilne uporabe ali neupoštevanja navodil, ali okoliščine, ki so posledica drugih vzrokov na strani uporabnika ali tretjih oseb (na primer uporaba neoriginalnih materialov ali dodatkov;
7) Popravila ali spremembe izdelka, ki jih je stranka izvedla brez ustreznega dovoljenja podjetja ETT Lighting d.o.o.
Garancija proizvajalca Raytech
Garancija proizvajalcev Raytech velja 24 mesecev od datuma odpreme za izdelke, ki jih neposredno proizvaja Raytech. Če KUPEC opazi proizvodne napake na enem ali več izdelkih, nas mora o tem obvestiti v 10 dneh po odkritju napak ali pomanjkljivosti.Zahteva mora biti podana v pisni obliki in mora vsebovati izdelek, ki je povzročil škodo, kraj in, z razumnim približkom, datum nakupa; vsebovati mora tudi slike izdelka, če so še na voljo.
Garancija izključuje napake, ki so posledica nepravilne uporabe izdelkov s strani KUPCA ali so z njo povezane.
Jamstvo je izrecno omejeno na popravilo ali zamenjavo izdelka z napako ali, če to ni mogoče, na vračilo kupnine. V nobenem primeru ni mogoče uveljavljati odškodninskih ali drugih odškodninskih zahtevkov proti družbi RAYTECH za zgoraj opisano, med drugim za škodo na podobi, zamudo pri proizvodnji, škodo na osebah ali stvareh, škodo na strojih itd.
Za izdelke, ki niso del blagovne znamke RAYTECH, je treba v mejah zakona vse zahteve v zvezi z garancijo, kjer je to primerno, vložiti v skladu s pogoji standardne garancije proizvajalca, ki je lahko priložena kupljenim izdelkom.
Družba Tridonic v skladu s tukaj navedenimi podrobnimi pogoji jamči, da bodo izdelki, ki jih prodajajo pooblaščeni trgovci in so označeni z blagovno znamko "Tridonic", v garancijskem obdobju, navedenem v tehničnem listu od datuma proizvodnje, brez proizvodnih in materialnih napak, če se uporabljajo v skladu z namenom.
Garancija velja izključno pod pogojem, da:
- Izdelki se uporabljajo v skladu z navedenimi specifikacijami izdelka in uporabe (zlasti v skladu s tehničnim listom, specifikacijskim listom, brošuro o izdelku, etiketo izdelka in podobno). Če bodo dejansko presežene delovne ure, navedene v tabeli "Pričakovana življenjska doba" (glej tehnični list), se garancijski rok skrajša glede na navedene vrednosti pričakovane življenjske dobe.
- Izdelki so bili strokovno nameščeni in dani v uporabo v skladu z navodili za namestitev.
- Vzdrževanje in popravila izdelkov so bila opravljena izključno v skladu s specifikacijami proizvajalca.
- Sprejemljive mejne vrednosti za temperature in napetosti v skladu z ustreznimi navedenimi tehničnimi standardi ali specifičnimi za posamezen izdelek, niso presežene.
- Izdelek ni izpostavljen nenamernim mehanskim in/ali kemičnim obremenitvam in/ali drugim škodljivim vplivom okolja.
Garancija krije izključno okvare izdelka, ki so posledica dokazanih napak v materialu, zasnovi ali proizvodnji in ki presegajo povprečno nominalno stopnjo okvar. Pri elektronskih krmilnih napravah ali sestavnih delih, kot so LED moduli in baterije za zasilno razsvetljavo, je srednja nominalna stopnja okvar 0,2 %/1 000 ur delovanja, razen če sta srednja nominalna življenjska doba in nominalna stopnja okvar krmilnih naprav ali sestavnih delov v specifikacijah izdelka in uporabe opredeljena drugače (zlasti v skladu s tehničnim listom, specifikacijskim listom, brošuro izdelka in podobno). Če bodo obratovalne ure, navedene v preglednici "Pričakovana življenjska doba" (glej tehnični list), dejansko presežene, se garancijski rok skrajša glede na navedene vrednosti pričakovane življenjske dobe. Stranka ni upravičena do kakršnih koli zahtevkov v okviru te proizvajalčeve garancije, razen če o primeru, ki ga zajema garancija, obvesti garanta - ali prodajno podružnico skupine Tridonic v državi, v kateri je bil izdelek prvič kupljen in dan v uporabo - v 30 dneh (prihod) od ugotovitve napake; obvestilo mora biti pisno s kopijo veljavne kupoprodajne pogodbe ali računa in ustreznim dokazilom o nastali napaki. Če se ob pregledu izdelka izkaže, da je zadeva krita z garancijo, je v pristojnosti garanta, da popravi izdelek z napako, brezplačno dobavi enakovreden izdelek ali ponudi znižanje cene. To jamstvo ne velja za napake izdelka, ki so že bile odpravljene z zamenjavo, popravilom ali znižanjem cene v okviru jamstva. Ko je garancija izpolnjena, garancijski rok ne začne teči znova.
Garancijske primere obravnava ustrezna prodajna hčerinska družba skupine Tridonic v državi, v kateri je bil izdelek nabavljen kot nov in dan v uporabo.
- Vsi nadomestni izdelki ali deli lahko vsebujejo nove ali reciklirane materiale, katerih zmogljivost in zanesljivost sta enakovredni novim izdelkom ali delom. Dimenzije in zasnova nadomestnega izdelka lahko odstopajo od originalnega izdelka. "Reciklirani materiali" so deli ali izdelki, ki so uporabljeni ali obnovljeni in niso novi. Čeprav takšni deli ali izdelki niso novi, je po obnovi ali remontu njihovo stanje glede zmogljivosti in zanesljivosti "enako novemu". Funkcionalnost vseh nadomestnih izdelkov ali delov je enakovredna funkcionalnosti izdelka ali dela, ki se nadomešča. Nadomestni izdelki ali deli ne smejo imeti nobenih materialnih ali proizvodnih napak do konca veljavnega garancijskega obdobja za izdelek, ki je bil zamenjan ali v katerega so bili vgrajeni.
- Garancija ne velja za:
- Morebitni nepredvideni stroški, ki nastanejo v zvezi z odpravo napak (izpolnitev garancije), kot so stroški namestitve in odstranitve, prevoza okvarjenega in popravljenega ali novega izdelka, odstranitve, potnih stroškov in časa prevoza, dvigal, odrov); te stroške nosi kupec.
- Morebitni nepredvideni stroški, ki nastanejo v zvezi z odpravo napak (izpolnitev garancije), kot so stroški namestitve in odstranitve, prevoza okvarjenega in popravljenega ali novega izdelka, odstranitve, potnih stroškov in časa prevoza, dvigal, odrov); te stroške nosi kupec.
- Dodatki, kot so kabli, pokrovi in upori za prilagajanje toka.
- Plastični deli (npr. iz polikarbonata), če zaradi naravnega staranja spremenijo barvo ali postanejo krhki.
- Elektronske komponente, izdelki, ki jih družba Tridonic prodaja kot blago, kot so plošče na dotik, naprave IT-omrežja in računalniki pod blagovnimi znamkami tretjih oseb.
- Nastavitve ali konfiguracije parametrov opreme, ki se spreminjajo glede na obrabo, utrujenost ali umazanijo.
- Napake na izdelku, ki jih je mogoče pripisati napakam programske opreme, virusom in podobno.
- Storitve, ki so občasno potrebne, kot so ponovna vključitev v obratovanje, posodobitve programske opreme itd.
- Garancija takoj preneha veljati, če stranka ali tretje osebe brez predhodnega pisnega soglasja garanta izvedejo ali izvajajo spremembe, popravila, servisna dela ali odpravljanje napak. Jamstvo preneha veljati takoj, če stranka ali tretje osebe izvedejo spremembe, popravila, servisna dela ali odpravljanje težav brez predhodnega pisnega soglasja garanta.
- Dodatne informacije o LED izdelkih: Pri LED modulih je padec vrednosti svetlobnega toka do 0,6 %/1.000 ur delovanja posledica stanja tehnologije in zato ni zajet v garancijo, razen če je v tehničnih specifikacijah izdelka in uporabe določeno drugače (zlasti v tehničnem listu, specifikacijskem listu, brošuri o izdelku in podobno). Barvna toleranca LED-modulov ni zajeta v garanciji proizvajalca. Svetlobni tok in zmogljivost sta v primeru novega LED modula podvržena odstopanjem. Vsi ustrezni tehnični podatki so navedeni v tehničnih podatkih o izdelku in uporabi (zlasti v skladu s tehničnim listom, specifikacijskim listom, brošuro o izdelku in podobno). Pri naknadnih dobavah LED modulov lahko zaradi tehničnega napredka in sprememb svetlobnega toka in barve svetlobe, ki jih povzroči uporaba izdelkov, pride do odstopanj svetlobnih lastnosti glede na originalne izdelke.
4.2 Pritožba
Če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačen izdelek, napačno količino, barvo ali če blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, ima kupec pravico zahtevati blago. Po predhodnem dogovoru s prodajalcem lahko blago vrne po pošti ali ga osebno prinese v naše podjetje.
To install this Web App in your iPhone/iPad press
and then Add to Home Screen.